Saturday, April 29, 2006

انا وهى وصاحبى

دورت كتير ولقيتك ف النهايه
اجمل وارق بنت وعيونك حكايه
وبدأ شىء باتجاهك يكبر جوايا
وبقيتى قلبى اللى مش معايا
ف يوم ما شوفت بعينيا نورك بيملى قلبى
ف يوم ماقررت اتكلم وتتكلمى وكفايه نخبى
ورايح اجاوب على اسئلة عينيكى الجنان
واقول ايوه بحبك وانجح فى الامتحان
وماشى على وشى فرحتى...قابلت صاحبى فى سكتى
بيقول جاى احكيلك عن حبيبتى
نويت خلاص تبقى لاخر عمرى شريكتى
قعد يحكى وكل ما يحكى الخوف يدق قلبى بزياده
عجيبه؟...بيوصفها كأنك هى...وانه شاف فيها معنى السعاده
اتاريه بيفكر فيكى
اعز اصحابى مغرم بيكى
لحد ما نطق اسمك بحنيه وهيام
والكلام طالع من قلبه مش اى كلام
دا فعلا حبه ليكى مش كذب ولا اوهام
وحبك فرحته بعد ما ظلمته الايام
انا سكت وهو عمال يعيد ويزيد
وانا قال يعنى فرحان ومن جوه احساس بألم شديد
خبيت عنه دمعتى ورجعت تانى فى سكتى
يوم ميلاد قرار حبك...بقى فيه قرار تانى
انسى كلمة بحبك...وامشى فى طريق تانى
وليه طريق تانى
ما انا افضل فى طريقى اللى زهقت منه حقيقى
طول عمرى ماشى فيه زى ماهو لحد ما كرهته
ياريتنى عشانه ما شوفتك وياريتنى عشانك ما عرفته
نهايته ح ادعيلك...وادعى تنسى وتسامحينى من كل قلبك
وصاحبى اسمعيله واعى تقوليله انى ف يوم كنت بحبك