Sunday, April 22, 2007

اقر انا المذكور اعلاه2

تاج اتبعتلى من نوران...متشكر يانورانا
هل كنت طالب شاطر ف المدرسة؟
الحمدلله كنت شاطر...الحكايه بدأت انى مادخلتش حضانه من اصله..ووالدتى هى صاحبة الفضل انها علمتنى كتير اوى لدرجة انى لما دخلت اولى ابتدائى كنت اشطر من بتوع تانيه
كنت عايز تبقى ايه وانت صغير؟
شاعر عاميه زى صلاح جاهين..بجد والله . انا بقرأ من صغرى شعر ومن ابتدائى كمان وكنت بحب صلاح جاهين جدا جدا جدا ولسه طبعا وكتبت قصه وانا ف رابعه واخدت جايزه وكنت عايز ابقى ظابط شرطه ودكتور وعالم فضاء....كنت بموت فى الفضاء وبجيب من المكتبه دايما كتب جيولوجيا اتفرج على صور الفضاء..وكتب زرزور دا ولا اسمه بوزو ..مش فاكر
ودكتور زى كل العيال الصغيره ما بتقول
ايه اكتر مادة بتكرها؟
الحمد لله يعنى..كنت بكره كل المواد...كنت بروح المدرسه بس عشان اصحابى يعنى..وعمرى ماحبيت ماده بعينها..كنت بكره جدا كل حاجه متعلقه بالدراسه بس كنت بذاكر ..اعوذ بالله كنت بكره السطور والاقلام والاساتيك وعندى عقده من المنقله وعندى فوبيا من المساطر...وبخاف من البراجل..وكراسة الرسم البيانى...يييييييع..اعوذ بالله دا احنا كنا بنتبهدل ف المدارس... الكليه برضه بهدله بس على الاقل ماشى بمزاجك وحر كدا ياخى...عايز تدخل المشرحه لا مش عايز...عايز تذاكر وتنجح ؟لا والله انا عايز اسقط السنه دى...وعيش مع موووووودك يامعلم
ايه اكتر هوايه بتخليك تنفصل عن العالم الخارجى؟
 الكتابه هى اكتر حاجه ممكن تخلينى انفصل عن العالم بس مابقتش اكتب زى الاول خاااااااااااااااالص بقيت اقعد مع نفسى وخلاص والقرايه والكمبيوتر