Monday, July 30, 2007

اقر انا المذكور اعلاه


مين احب شخص لقلبك؟
ف الحقيقه معنديش ف القاموس بتاعى اسم تفضيل على وزن افعل
بعد الرسول عليه الصلاة والسلام اكيد ابويا وامى واخويا واختى
وفيه الواد خالد خليفه الساحر- والواد احمد الدجوى - والواد محمد الحداد
انسان مستعد انك تضحى بحياتك - وركز فى كلمه حياتك دى - عشانه؟
كل اللى بحبهم مستعد اضحى بحيات عشانهم بس انا عندى حاجه اهم هى اللى حاضحى عشانها...شهادة ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
انسان كرهته لدرجه الجنون وتمنيت لو تمسك سكينه وتنقض عليه وتغرزها فى قلبه وتقف تبص على جثته عشان تشفى غليلك؟
الحمد لله عمرى ما بكره حد..دا انا لو بتنرفز على حد بعدها بيصعب عليا  . بصراحه عشان بكون اتنرفزت عليه جامد
اهم جهاز منزلى انت متعلق بيه وبتستخدمه كتير؟
الكمبيوتر بعتبره جهاز مش منزلى لان انا الوحيد اللى بقعد عليه...التليفزيون بقعد ادامه كتيرو انا سرحان عمال اقلب ف القنوات
عموما يعنى انا بحب اجهزة المطبخ السريعه اللى لما اكون جعان او عطشان بقدر عن طريقها احضر اكل بسرعه..اصل بعيد عنكوا انا اللى بجيب لنفسى الاكل والشرب
شئ تحس بالراحه النفسيه لما تنظر اليه؟
القمر
مكان تحس فيه بالحنين الى شئ لا تدرى ما هو وذكريات جارفه الى شئ؟
بحر اسكندريه ولما اكون راكب عربيه على طريق زراعى بالليل
اجمل مدينه زرتها داخل مصر؟
اكيد اسكندريه

نوع هاتفك المحمول؟
اعتق موبايل فيكى يا شركة نوكيا....3300ومش ناوى اغيره
اهم هدف انت حاطه لحياتك دلوقتى
اكون دكتور فاهم ومش بتاع فلوس
مواصفات فتاة احلامى؟
لو ضحكت ضحكه ..ملايكه بتضحك ف عينيها
رقيقه وجميله..وبتحبنى
ايه شعورك لما تسمع اسم مصر؟
بغير عليها اوى وبفرح اوى لان مصر عندى عباره عن شوارع ومدن وناس مش حكام ومشاكل
لما تسمع كلام عن اليهود؟
بحس انى اقوى منهم وببقى نفسى احاربهم بقى
لما تشوف ضابط شرطه؟
ههههههه بصراحه ايام الشقاوه اخويا علمنى لما اشوف بوكس الساعه 4 بالليل احط ايدى على جيبى الورانى واشوف البطاقه معايا ولا لأ
وحاليا انا ليا اصحاب ظباط شرطه ومنهم واحد صاحبى اوى
ومش عارف ايه السؤال دا اصلا وليه؟؟
لون البطانيه اللى بتتغطى بيها فى الشتا؟
سؤال تافه مش ح ارد عليه
لون الجوارب والشرابات المفضل لديك؟
سؤال اتفه من اللى قبله
احساسك اذا داست رجلك ع مخلفات حيوانات ... ولا مؤاخذه؟
انا لو راكب عربيه وداست على طينه بحس انى عايز امسح رجلى..فما بالك بقى...وانا بقى على فكره جزمتى انضف من دماغ ناس كتير..ولامؤاخذه
افكارك تجاه شاب ماشى فى الشارع لابس جلابيه بيضاء قصيره وله لحيه وبجيبه سواك وفى ايديه مصحف؟
بحترمه جدا وبقول يا بخته وممكن تلاقينى ف اليوم الواحد واقف مع تلاته اربعه كدا...بس انا مش ح ابقى كدا ف يوم...انا لما ح التزم التزام تام ح اكون زى ما انا
احساس يراودك فى اشاره مرور مغلقه بسبب مسئول كبير؟
بدعيله ربنا يسلكله طريقه...ويبعدنا عن طريقه طالما بنعطله ويعطلنا
هل انت سعيد؟
اوقات بفرح واوقات بكون متضايق...السعاده مش موجوده بصوره كامله...بس اقدر انى راضى
لو اجتمعت انت وحسنى مبارك فى مكان واحد هتعمل ايه؟
مش عارف بس اكيد ح اقف منشكح اوى واحاول اخد صوره معاه...اصل ح اعمل ايه اكتر من كدا؟؟؟؟
لو معاك مليون ونصف هتعمل ايه؟
اى حاجه محتاجها ح اعملها وح اشترى ارض واحط الباقى ف بنك
بتحب مصر؟
جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا
انت مسلم؟الحمد لله رب العالمين
ليه؟
لان الدين عند الله الاسلام...ولان ربنا بفضله خلى ابويا وامى مسلمين عشان اكون انا كمان مسلم
مين اكتر شخصيه متقدرش تستغنى عنها؟
عيلتى
اكتر موقف محرج؟
مفيش محرجه انما فيه مواقف مضحكه كتير منها كنا عند خروب امال اشهر خروب ف اسكندريه ومعايا اتنين اصحابى منهم واحد مليان اوى وكان اول مره يشرب خروب...وماعجبوش خالص وفجأه لاقيناه بيقول بصوت عالى...ايه البتاع دا؟ فين امال؟؟؟ فين امال؟؟وطبعا جرينا كلنا
اكتر امنيه نفسك تتحققها؟
كتير وربنا يساعدنى لانه هو اللى الوحيد اللى عارف نيتى